USZKODZONA PRZESYŁKA

Jeżeli przesyłka posiada uszkodzenia opakowania budzące niepokój poproś kuriera o otwarcie jej w jego obecności. Jeżeli zawartość będzie uszkodzona z powodu niewłaściwego transportu sporządź z kurierem protokół szkody i prześlij go na hello@wallcolors.pl z dopiskiem „REKLAMACJA”, a my zajmiemy się resztą. Jeśli zauważysz zniszczenia po wyjściu kuriera masz 7 dni na zgłoszenie szkody, ale wówczas samemu należy udowodnić, że zawartość została uszkodzona przed dostarczeniem paczki.
Po uwzględnieniu powstałej szkody, w ciągu 14 dni wyślemy ponownie Twoje zamówienie lub zwrócimy pieniądze za zakupiony produkt.
UWAGA! Jeżeli wykryłeś wady produktu wynikające ze zniszczonej paczki po wyjściu kuriera, nie posiadasz protokołu szkody, reklamacja nie będzie uwzględniona.


REKLAMACJA

Dostałeś uszkodzony produkt - co teraz?
Reklamacja i roszczenia mogą dotyczyć tylko produktów zakupionych w sklepie internetowym www.wallcolors.pl, które posiadają wady produkcyjne tj.:
zły rozmiar; zły kadr; zły materiał; wady fabryczne; brak części zamówienia.

Jeżeli przed montażem zauważysz problem wymieniony powyżej -> napisz do nas na hello@wallcolors.pl w tytule pisząc „REKLAMACJA + Twój numer zamówienia" a w załączniku dodaj zdjęcia uszkodzonego produktu. W ciągu 14 dni rozpatrzymy reklamację i bez dodatkowych kosztów wyślemy ponownie część / całe Twoje zamówienie lub zwrócimy pieniądze za zakupiony produkt. Reklamacji podlega tylko produkt nieużywany, zawierający wady opisane powyżej. Roszczenia nie podlegają uznaniu jeżeli produkt został odcięty, zamontowany lub w jakikolwiek inny sposób użytkowany oraz nie mogą dotyczyć innych elementów np. kosztów montażu.
Jeżeli zauważysz wady w trakcie montażu -> przerwij dalsze prace i skontaktuj się z nami. Nie ponosimy odpowiedzialności jeżeli Kupujący lub Instalator zamontuje wadliwy produkt.
UWAGA! Różnice kolorów wynikające ze złego odwzorowania ich przez monitor nie mogą być podstawą do reklamacji. Nie jest możliwe wyeliminowanie w 100% przesunięcia grafiki.

Jak sprawdzić tapetę przed montażem:

  1. Rozwiń fototapetę na czystej powierzchni.
  2. Upewnij się, że każda część jest wolna od wad produkcyjnych, takich jak deformacje, odbarwienia lub różnice wysokości przekraczające 5 mm.
  3. Sprawdź, czy otrzymałeś wszystkie bryty, a wzór jest zgodny z zamówieniem.
  4. Wszystkie elementy powinny być jednolicie nasycone, a motyw powinien do siebie pasować.

QR code

Ostatnio oglądane

Brak produktów